لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت از لوله کاروگیت سایز 110 شروع و تا لوله کاروگیت سایز 2500 میلیمتر دادامه دارد.

فروش لوله کاروگیت |اتصالات کاروگیت

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

فروش انواع لوله و اتصالات کاروگیت

لوله دوجداره پلی اتیلن یا لوله کاروگیت یا لوله پلی اتیلن فاضلابی به لوله هایی که دارای دو جداره، یکی بیرونی با شکل ظاهری موج دار و یا حلقه حلقه و یکی لایه ی درونی لوله کاروگیت که دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد گفته می شود.

لوله کاروگیت جهت عبور سیالات فاضلابی اسیدی و بازی و پساب های صنعتی  و شبکه انتقال ثقلی سیالات و در زیر جاده ها و عمق های زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. حداکثر فشار داخلی لوله کاروگیت 1.5 بار میباشد، یعنی سیال در حال عبور از داخل لوله کاروگیت دارای فشار بار داخلی نیست و لوله کاروگیت عملاً به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات را به عهده دارد.

سطح بیرونی لوله کاروگیت که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالایی بوده کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل می شود و این حلقه ها یا سطح اسپیرال لوله کاروگیت به خاطر استحکام لوله کاروگیت می باشد.

لوله کاروگیت در سه مقاومت فشاری تولید می گردد؛ (منظور از فشار، فشار بار خارجی است.) که به ترتیب عبارتند از 16، 32 و 64 کیلو نیوتن بر متر مربع که هرکدام به لحاظ نوع سطح خاک، فشار بار سطحی و زیر سطحی وارده استفاده متفاوتی دارند.

امروزه لوله کاروگیت را به این صورت در شهرها و در روزمرگی در خیابان ها و کوچه ها میبینیم با سطح داخلی زرد رنگ و سطح مقطع سیاه رنگ.

لوله کاروگیت ناب زیست معروف ترین برند کارخانه لوله پلی اتیلن فاضلابی کشور است.