لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت از لوله کاروگیت سایز 110 شروع و تا لوله کاروگیت سایز 2500 میلیمتر دادامه دارد.

لوله کاروگیت

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ق.ظ

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت فاضلاب

آزمایشگاه کنترل کیفی تولیدکننده لوله کاروگیت یک واحـد کاملا مستقل می‌باشد که به دستگاه‌های مدرن اندازه گیری و آزمایش مجهز شده‌اند و کلیه تولیدات و مواد اولیه را مطابق استانداردها آزمایش می‌کند و می‌تواند مرجع مطمئنی برای تصمیم گیری کیفی محصولات تولیدی شرکت لوله کاروگیت باشد.

قابل ذکر است آزمایشگاه شرکت تولید لوله کاروگیت دارای استاندارد 18055 می‌باشد که نشان‌دهنده کالیبره بودن تجهیزات و استاندارد بودن ادوات است و صلاحیت آزمایشگاه را جهت انجام آزمایش محصولات و صحت نتایج بدست آمده را تائید میکند همچنین صلاحیت آزمایشگاه تولید لوله کاروگیت به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد به تائید رسیده است و آزمایشگاه همکار شرکت تولید لوله کاروگیت که در محل کارخانه مستقر می‌باشد, از سوی اداره کل استاندارد ارزیابی و صلاحیت علمی و عملیاتی آن ها به عنوان آزمایشگاه همکار تائید گردیده است.


 

لوله کاروگیت چه مزایایی دارد؟

لوله کاروگیت با توجه به شکل ظاهری تحمل بار خاک بدون سازه محافظ یا سازه نگهبان را دارد. ضمنا سطح داخل لوله کاروگیت بدلیل استفاده از مستر بچ رنگی دارای شفافیت زیاد بوده و از اصطکاک حرکت و اتقال فاضلاب درون لوله کاروگیت جلوگیری می نماید.

همچنین در بحث نقل و انتقال نیز چون لوله کاروگیت دارای وزن سبک است هزینه حمل لوله کاروگیت کاهش زیادی می یابد.

تفاوت قیمت لوله کاروگیت پلی اتیلن در چیست؟ و چرا خریداران به دنبال قیمت ها یمناسب در بازار لوله کاروگیت می گردند؟

لوله کاروگیت بدلیل شکل ساختاری خود یکی از بحث برانگیزترین محصولات در حیطه لوله پلی اتیلن است. همواره کاهش قیمت لوله کاروگیت مورد توجه خریداران بوده است وکمتر کسی به کیفیت لوله کاروگیت و کارخانه لوله کاروگیت دقت می نماید.

قیمت متفاوت لوله کاروگیت بدلیل کیفیت متفاوت لوله کاروگیت می باشد.

هم اکنون اکثر شرکت های فروشنده لوله کاروگیت و کارخانه لوله کاروگیت به این نتیجه رسیده اند که کیفیت این لوله ها را بالا ببرند چرا که بعد از اجرای پروژه و خاک کردن لوله کاروگیت چنانچه در نقطه ای برای لوله کاروگیت اتفاقی بیفتد هزینه جبران ان بسیار زیاد خواهد بود.